Pàgines

dijous, 6 de febrer del 2014

L'ÉXIT D'UN WEB

Les fotografies, la peça clau per l'éxit d'un web.

Moltes empreses encara tenen que adaptar-se a les noves tecnologies i traslladar el seu negoci a internet. Això és el que es desprèn de la darrera enquesta de l'INE sobre l'us de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) i del comerç electrònic en les empreses, segons aquestes dades oficials el 38% de les companyies encara no tenen pàgina web i en el cas de les petites i mitjanes empreses s'agreuja perquè 9 de cada 10 no tenen cap presencia a la xarxa. Aquestes xifres contrasten amb que el 40% dels internautes compren per internet. En aquest context, la xarxa ofereix moltes possibilitats de negoci.
El contingut, a part del posicionament, el disseny i altres qüestions tècniques, és el més important d'un web. Generar nou contingut dinamitza el web i la seva imatge. 
Però l'exit d'una botiga online vindrà donat sobretot per les fotografies dels productes perquè juntament amb el text explicatiu, els clients poden visualitzar ràpidament com és el producte. A més amb l'atribut "alt", que serveix per descriure el contingut de les imatges, farà molt més efectiva la cerca de la pàgina  per internet mitjançant els cercadors com Google. També es molt important a tenir en compte, la quantitat de productes  pujats perquè quan més productes mostrats a la web, més possibilitats de venda. 
Com exemple de la importància de les fotografies en una web podeu veure dues de les webs per a les que estic treballant actualment i amb resultats comercials son molt positius. "Planas mayorista de plata" i Le Swing Vintage 
Les fotografies son claus per a que una web funcioni amb éxit.