Pàgines

dimecres, 3 de març del 2010

Fes una Foto de la Lluna Plena el Dia Mundial de les Malalties Rares

El passat diumenge 28 de febrer va ser el Dia Mundial de les Malalties Rares i també nit de lluna plena. Aprofitant ambdos esdeveniments i en solidaditat amb totes les persones que pateixen malalties minoritaries es va engegar la iniciativa de fes una Foto de la Lluna Plena el Dia Mundial de les Malalties Rares.

"La Lluna Solidaria" Foto feta a les dues de la matinada del 1 de marc de 2010.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bonica, la lluna solidària! La vas penjar al face?
Esther

Unknown ha dit...

Molt bonica, la lluna solidària! La vas penjar al face?

© Xavier Subias (UPIFC-Sindicat de la Imatge) ha dit...

Gràcies. La volia penjar al face ,de fes una foto... però no vaig veure com ho podia fer, vaig demanar ajuda però ningú amb va dir com fer-ho. Vaig acabar penjant-la com a foto meva al face i al meu blog. M'agradaria penjar-la al face de fes una foto de la lluna... perquè per això la vaig fer, per col·laborar-hi.